Υγιεινές συνταγές από τον σεφ Παναγιώτη Μουτσόπουλο:: Ψητό στήθος κοτόπουλου, με αβοκάντο και σαλάτα από λευκή κινόα με λαχανικά

Η πρωτεΐνη αποτελεί ίσως και το σημαντικότερο θρεπτικό συστατικό για τον αθλητή και η συνιστώμενη πρόσληψη είναι 1,2 -1,6 g/kg, ανάλογα με το αν η άσκηση εστιάζει σε ένταση ή αντοχή.

Ο executive chef Παναγιώτης Μουτσόπουλος, μας προτείνει εδώ, ένα κυρίως γεύμα, που θα μας χορτάσει, θα μας αδυνατίσει και θα μας δώσει όλα τα απαραίτητα για να αντέξουμε και να ωφεληθούμε από την άσκησή μας!


Δείτε τη συνταγή εδώ:


Ακολουθήστε μας
https://www.facebook.com/themaygeias.gr/
https://www.youtube.com/channel/UCo5rYIdfuG1bLFkAiX0ESDw/featured?nohtml5=False

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Από το Blogger.